lördag, mars 03, 2007

Unika bilder på lets dance

Jag pratade med Expressen. Dom erbjöd mig pengar för bilderna. Nä. Hade varit coolt att få bilderna i en tidning men...Glöm det. Det här är en konst jag aldrig kommer bemästra. F*** it. Men pengar. Skärp er. Då tar jag hellre credden själv bland mina tolv, mycket trogna, läsare.

Publicerar dom EXKLUSIVT på min blogg.
Anna Sahlene åkte ut i dag. Hon verkade inte för ledsen för det, tvärtom som hon sa på min kamrats krog där dom efterfestade, så var det lite av en sjuk lättnad. Maria Öhrman var där och dansade med 20 år yngre blonda killen (han som limmar på Anna...). Hursom- det var kul. Dock, i fokus. Simon 29. Bra. Stort. Tack. Skickar upp några bilder. Må väl. //S




Ekwall var trevlig, men gaaanska klar. Gott omdöme iom ett hugg på en 031a. ( inte grabben på bilden, såklart!)


Anna och hennes pratner var enligt Anna själv "lättade." Dom dansade med bla Maria Öhrman och hade grymt kul såg det ut som. Vad vet jag, jag låg ju och vomerade i buskarna. Typ.






Efter en flaska skumpa och tre/fyra(tappade räkningen) shots av Jack Daniels var Tobbe Trollkarl mindre barnvänlig och jävligt redo att ta sig an den stora folkmassan. Underskattat är ett bra ord! Tobbe= bra DJ.





Stackars grabb, han som spelade så bra. Bli avskickad av (fr v.) Ebba, Anna, Okänd, Annas danspartner (?). Hursom, han gick til baren sen och svor. Eller ja, han kom till oss och tog en öl. Och svor.

Och för er som skriver av detta- credda, pynta eller så ses vi i tingsrätten. har ju varit där i olika ärenden så ett upphovsrättsbrott enligt RF är väl en utmaning har jag förstått...

Jag har ett "scoop". Let´s dance-ensemblen dricker sprit. Det är väl nytt. Eller?? TIll skillnad från oss andra, moraliskt oförkastligfa människor.
För er som inte varit där kan jag med varm hand rekommendera Markus krog, där man får buffén gratis til ölen. Ett grymt bra- GÖTEBORGS-koncept f.ö.

Sov gott.

/Simon- kul. På. Och yngre än AsiatSimon.

1 Comments:

Blogger Simon V. said...

Så jävla fruktansvärt på!

2:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home