lördag, februari 03, 2007

Nej nej nej!NEJ!

Man får tydligen inte säga att svenska folket har fel. Att svenska folket har dålig smak.

Nåväl, då säger jag det.

Svenska folket är en samling idioter med skitdålig och o-orginell smak. Hemskt folk. Värdelös musiksmak.

Ni gissar rätt- jag har tittat på melodifestivalen.

Han tror på människan. det var fan en av de sämsta jävla låtar jag fanimig har hört under detta årtionde. Move var bra mycket bättre. Herregud, vem ska man behöäva slå/muta/hota/smeka för att folk ska förstå att Tommie Nilsson var bra på typ 80 talet.


Just det... Bono ringde. Han gillade inte att Uno snott hans glasögon från 1992. Han var förbannad så då blev jag förbannad. Sen att hans partner Irma dansade pinsam "morsa på party dans" och hade blommor i sitt hår gör bara saken med förvirrad och pinsam. Avbryt, avbryt avbryt!




Anna Book är Anna Book- aldrig bra, men heller aldirg riktigt dålig. Bara lite småtjock.




Men han var ändå bäst. Luuky luuky, no hands, bara ren och torr humor. GIllade att trollet var en staty av G:son. Heja Kristian Luuk.



Sämst var ju falsksjungfande black addis... herregud, min tondöva katt sjunger bättre ( om man drar henne i svansen vill säga)...

Fuck it, jag drar till Götet.

//Simon

1 Comments:

Blogger Martin said...

Schlager man??? F-ing schlager.

Exakt när blev du kastrerad och kan du höra av dig när du fått tillbaka din manhood?

Kommer det en blogg om "Let's dance" nästa vecka slutar jag fan läsa.......

7:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home