tisdag, februari 27, 2007

Äckligt eller bara ondskefullt?

Eftersom det har förekommit diverse småhotsfasoner från löst folkom att jag inte ska få va länkad till höger och vänster (=läs max bastubadarkomplott " jag tänker inte länka till dig om inte du skriver, gnällgnällgnäll...") så ska jag nu uppdatera min blogg.

Mestadels av två anledningar:
1) Jag vill.

2) Jag kan.

Hade jag kunnat bemästra film i streamat format hade det funnits några som hade suttit löst till. Nu använder jag mailen istället. Det gäller er samtliga, inte bara bastubadsklubbsmax.


Hursom: När jag var ute på krogen senast, vilket var typ 100 år sen, började jag att göra olämpliga grejer med en killes telefon när han var på toa.






Han fattade och gjorde olämpliga grejer med en annan killes telefon...








.... vilket resulterade i att han hämnades och slickade på den första killens öl... (inte min alltså)



Vem vann? Jag vann.

//Simon aka Mammon- gladast av alla

2 Comments:

Blogger max said...

Bra nu får du vara med ett tag till.

Dessutom så är ni varken äckliga eller ondskefulla utan bara härliga.

8:41 em  
Blogger Simon V. said...

Vidrigt, men som maxen säger. Härligt!

3:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home