tisdag, december 19, 2006

Så va man 27..

Tiden går fort när man har kul. Motsatsen torde vara att den går långsamt när man har tråkigt. Det är bra. Då har jag haft kul. För vad hände med tiden?

Jobbade min sista dag igår, min födelsedag, innan semestern. JAg sa inte till någon att jag fyllde år. För varför skulle jag? När det kröp fram från en pipande Simon skulle det plingas i klockan och sjungas. Fan heller. Jag gick.

Topp 5 igår:
1)Bella.- Jag blev så uppvaktad och bortskämd så jag skäms lite. Eller nej, det gör jag verkligen inte förresten.
2) Sisters- fantastiska sångupplevelser, alltfrån Majornaklanens kör till minsta syrrans fantastiska solosång.
3) Gossele och Mammele(mina föräldrar alltså)- tvåa resp. trea i gratulationsledet- sötaste.
4) Mormor. Men jesusmosesabraham vad hon pratar högt. Folk på tunnelbanan stirrade.
5) Farmor. Hon ringde tre gånger. Hon har ju mesta kvantiteten iaf. Hon sa iofs samma sak alla gångerna. Ungeför som att se en pjäs tre gånger. Men det var också sött.

Bakläxa:
Ni som glömde´t. Min polares föredetta tjej sedan typ 5 år sen skickade ett sms. Det var imponerande. Jag glömde iofs hans födelsedag med en marginal på typ 30 dagar... Nej, jag är nog inte rätt man att kasta glas på väggarna i detta ärende skulle jag tro.

En extra bakläxa till min chef som supit bort/glömt min semester och vars minne kan behöva en gig eller två till.

Nu bär det av mot Göteborg, lite kalas och lite öl och framförallt hälsa på familjen och mina vänner; regnbågspojkarna. Nu blir det åka av! Poker på torsdag kanske?

All in!

Call?
Damn.
Fold.


//Simon. Tjugosju. fan va av.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att inte jag blev omnämnd på denna lista är ju rent utav skrämmande..

/Ledsen

12:58 fm  
Blogger Simon R said...

Vilken av dom- inte ens nära listan eller PÅ listan??//S

2:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home