tisdag, april 01, 2008

Påskgodis

Påsken bjöd på en massa roliga saker. En massa massa godis blandannat, och en tripp till Costa del Sol i Spanien. Där kan man spela golf. Eller spela, där kan man ägna sig åt en mer primitiv form av jordbruk, vilket jag gjorde. Men mysigit var det. Ca 800 spänn per runda. Kanske kan man få EU-medel för att täcka dom kostnaderna?

***
Har ni hört talas om dubbelmordet i Sydafrika?

***
Det snöade när jag var borta. Då njuter jag lite extra. Snö på marken medan jag har sol i himlen. Livet är rättvist ibland.

***
Det var tydligen Nelson man dela.

***
Den här stalkertyskan verkar skrämmande knäpp... Hur många människor bor det egentligen i Tyskland? Och vilket djur är egentligen det största i djungeln? Många frågor.

***
Hockeysäsongen är över, nu är det fotbollssäsong. Blåvitt spelade 1-1 mot MFF. Där rök guldet.
Nu inväntar vi bara hockeysäsongsupptakten.

***
Gör-many bor det i Tyskland. Det största djuret? Enôrm!

***
Gav min kära fru ett par skor, ett klippkort på spa och guitarhero i födelsedagspresent. Det sistnämnda är en sömntjuv- this is my warning!!

//Simon