måndag, maj 14, 2007

Svensexeångest

Kan inte låta bli att fundera. Jag vet att alla vill att jag ska fundera. Klart man gör.

Min chef har tydligen blivit inkopplad. Han är stolt över detta. Säger det varje dag. Hela tiden. Han har förmodligen glömt av att han fyller 50 i år. Ooops, did I say to much?

Menmen. Jag hoppas det blir bra. Jag är orolig för att jag kommer bli arg. ni vet, förbannad.

Jag ska ge några exempel på saker som jag inte anser hör hemma. Några är förslag som blivit förkastade inför min kamrat Henkes svensexa, så om du läser det här- Var jävligt tacksam!

* Simma naken med gäddor ,vid hugg anses målet vara uppnått.

* Sitta på en flotte i kanalen iklädd spandextrosa och ett tennisrack. Kamraterna säljer ägg som folk får kasta på en. Oavsett vad- så får man ont alt. blir väldigt blöt.

* Vid vattenskidåkning/alt stepuppass/annan fysisk verksamhet, iklädd spandextrosa inmundigande av laxeringsmedel. Kul. "...och sen när han blir tvungen att springa ut...."

* Se ovan, fast i bungyjump eller fallskärmshoppning (inte aktuellt eftersom jag är höjdrädd!).

Sen har jag hämtat inspiration från tytp 40 year old virgin med typ vaxningen eller inlåst i ett porrbås, näck.... ger ju en del transpiration.

Menmen. Jag har ingen påverkan på det. Jag kan inte ens önska mig något, för vad skulle det vara? en kropssvaxning medelst spandextrosa i kanalen? Knappast va?
Än lär ju inte sista ordet vara sagt om detta...

//Simon

2 Comments:

Blogger max said...

Minns Simons och Bellas skratt och de innefattade inget av det du nämner..

2:05 em  
Blogger Simon V. said...

men det ger ju helt klart uppslag!

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home