onsdag, april 16, 2008

Skilsmässor inte fult?

Såg Tricia Walsh Smiths youtubevideo om hennes elaka man. Vem påstår att skilsmässor är smutsiga?

http://www.youtube.com/watch?v=hx_WKxqQF2o



***

Facebook. Kul företeelse. Men jag vill inte veta vilken militärrang jag har. Jag vill inte kasta ett får på någon annan. Jag vill inte ha låtsatsdrinkar. Jag vill inte. Funderar på att sluta.



***

Och sluta bjuda in mig till grupper som tänder ljus. Lägg av. Det hjälper inte. Artificiella ljus i en artificiell grupp.. inte det minsta intressant.



***

Kicki avgår. Axén Olin alltså. Nu kanske hon äntligen blir känd.



***

Jag vill skaffa en bil. Problemet? Jag har inte ett endaste hållbart argument för att skaffa en bil. Så jag måste flytta först. Jag testade ett argument: köra till golfbanan. Det föll såattsäga inte i god jord. Får fundera vidare.


***

Den som sa att Rami Shaaban kunde bli årets nyförvärv hade fel. Oj, så fel.



***

I dag kollar jag på när Roma piskar Catania i Italienska cupen, när Valencia spelar ut Getafe i spanska och när HV71 (tyvärr) krossar Linköping.



//Simon