tisdag, juli 04, 2006

Wayne Rooney, englands utvisade golden boy, kan verkligen uttrycka sig. Jo, han kan det. Han har skickat ett pressmeddelande. Det är säkert!! I detta finns ett och annat intressant från den verbala förmågan Rooney. Vad sägs om exempelvis detta exemplar nedan:

" – Jag kommer ihåg händelsen tydligt och jag har sett den flera gånger på tv. Och jag är av samma mening som tidigare, det som skedde borde inte ha renderat ett rött kort. Jag tycker att vi istället borde haft frispark efter tacklingarna jag fick i momentet innan, säger Rooney i ett pressmeddelande enligt AP."

Fint uttryckt. Duktig Rooney. Jätteduktig! Men nästa citat- kommer det verkligen från fotbollsmatchen?

"- Jag vill med all önskvärd tydlighet göra klart att det inte var min mening. Det var en olycklig situation där min fot hamnade där den hamnade efter att han glidit in i mig bakifrån."

Kommentarer överflödiga antar jag.
//simon