fredag, juni 02, 2006

Dagens sanning med mera

Om gårdagens sanning var om vägarbetare så bjuds det på några sanningar till idag.

Dagens sanning nr 1:
"Jag slåss inte. " SSUbasen Anna Sjödin, nästa löp kanske blir " ... och jag ljuger inte heller..."

Dagens säsong:
"Det är första gången sedan säsongen 1988/99 som en minskning noterades". Dagens Metro,sporten, ..Det var en jävligt lång säsong...

Dagens hjälte 1:
"Jag ska träffa ministern imorgon. kan inte va för full. Nu måste jag iväg till schacklubben på ett jätteviktigt möte med en fråga jag har drivit på länge. Jag KAN inte vara full"
Jon, efter att ha druckit minst 14 cl jägermeister, en longisland-icetea och några öl. jaja, lycka till.

Dagens hjälte 2:
"Mötet gick åt helvete. Jag var så jävla kanonfull. "Jon, efter mötet. Skadeglädje den enda sanna riktiga glädjen. MOHAHAHAHAHA!

Dagens Jaha?:
"Fotboll, Norge - Sydkorea slutade 0-0. " Men vad stod det i paus då?

Dagens töntar:
Mike: "Guud vilka schyssta manchettknappar"
Jon: " Här har du ett par, hade förberett lite..."
Mike: " guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så schyyyyst...."
Geeks. Den ena värre den andra. Inspirerade av matlagningsprogram?

Dagens sanning 2:
"Det kommer bli en helt annan amtch än den mot Finland". Lagerbäck om matchen mot Chile idag.
Det får man fan hoppas med tanke på att Chile är ett annat land, i en annan kontinent och likheten med Finland är ungefär ...noll.

Dagens konstaterande:
"Det känns att VM närmar sig."Olof Mellberg i dagens Metro.
Gör det? Närmar sig verkligen VM? Va? Är det sanning? Och det känns? Vad är det du säger människa?? Shut up and play Motterf*****.

Dagens sanning 3:
"Ingen vill bo med Carola." Behövde ni göra en undersökning om det? Det kunde ni pyntat 50 lakan till mig så hade jag sagt det.


//Simon

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

manchettknappar är det som gäller.

Appropå VM så ska jag dit. Har jag nämnt det?

Anna Sjödin har smak för vilka ställen som gäller, det kan man inte ta ifrån henne.

12:19 fm  
Blogger max said...

manchettknappar är det som gäller.

Appropå VM så ska jag dit. Har jag nämnt det?

Anna Sjödin har smak för vilka ställen som gäller, det kan man inte ta ifrån henne.

skumt men det blev anonymt först..

12:19 fm  
Anonymous Anonym said...

PÅ en annan kontinent...

3:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home