måndag, juni 19, 2006

Andras olycka- min lycka

Bastumax. En bloggkamrat till mig. Skönt oödmjuk ibland. Sådär så man bara myser.

Nåväl, Max har en helvetessommar framför sig. FotbollsVM, USA, Spanien, Ulan Bator eller var fan det var och nåt jävla ställe till innan spanien. Så det går verkligen inte nöd på det aset.

Alltså- VERKLIGEN INTE. Det ger mig således rätten att vara elak och dryg. Jo det gör det.

Bastubadargaymax sin vana trogen, bräker på sin hemsida:

"Skönt att vi har T&T i första matchen så att vi får en bra start, för det får vi.Vinsten är redan given. Skulle Sverige tappa poäng så är det jag som gör sprinklern på dansgolvet vid väl valt tillfälle."

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPS! Nämen?! Vad hände däääääääääär då?

Jo, jag ska berätta; Max the bastu kommer fanimig att få göra sprinklern (alltså- danssteget!) antingen på
a) ett fullsatt KICKIS
b) ett fullsatt Blue Moon Bar
c) ett fullsatt annat ställe för offentlig förnedring.

jag gillar detta. Nu har jag honom. Nu. Äntligen. Underbart.

Dansa, din jävel. MOHAHAHAHAH!
//Simon

1 Comments:

Blogger max said...

Givet.

Jag står fast vid mitt ord.

Men jag hade fortfarande rätt i sak.

12:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home