måndag, maj 14, 2007

Hemma hos- stökigt värre




TVsändaren i Mora är utslagen. Det är en text som rullar i ettan och tvåan.
"TVsändaren i Mora är utslagen. Det är begränsad möjlighet att få bild i din tv." Typ.
Vafan är det? Vem bryr sig om det? Jo dom som bor i Mora. Inte jag. Men jag får meddelandet. Det får inte dom i Mora. DOm kan nämligen inte se på TV. Men ändå känns det viktigt för SVT att redovisa det. Om någon släkting från Mora skulle ringa till mig i Stockholm:
"Jag får inte in någon bild på min kanal ett..."
" Nej, det beror på att er sändare är utslagen och ni har begränsad möjlighet att kolla på tv..." komigen. Schysst sätt att upplysa dom i Mora. Verkligen.

Vi var på hemma hos i lördags. Det var kul. Tror jag.
















Det var ju lite stökigt sådär, men vi hade roligt.














Så roligt att vi var tvugna att ta ett dubbelfoto. Helt crazzzzy.
















Men sen skulle dom stänga och Jamie, bartendern på bilden, bad oss snällt men vänligt att avlägsna oss...




Men vi stannade tills ljuset kom. Jag tror nog att någon var lite trött i ögat...
Men sen, sen gick vi he...till McDonalds. Sen gick vi hem. Väl?
//Simon- twice on one day!

1 Comments:

Blogger max said...

Hehe.. jag har också bilder och videofilmer.

Repris på torsdag?

12:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home