onsdag, maj 16, 2007

...okej, mer Hemma hos...

Jag ska rätta mig själv. Jag var också stökig. Inte bara de andra. Förlåt.


Jag försökte förgäves övertala en av gästerna/arbetarna/vakterna att jag skulle få prova hans cowboyhatt. Det var ju ingen som hade sagt till mig att det var maskeradfest, så jag ville också vara utklädd. Verkar ju logiskt. Problemet var väl att det inte var någon som hade sagt det till honom. Heller. Så han blev kanske lite stött. Vad vet jag.



"Jaså det är maskeradtema i dag? Schysst!"

På bilden ser man hur jag försökte förklara för honom varför jag, ur ett logiskt och empiriskt synsätt, borde få ha hatten. Han hade ju haft den hela kvällen, nu var det ju min tur. Det är ju fair?

Var han en riktig cowbojsare? Det får vi nog aldrig reda på.

Hatten? Nej, den fick jag inte låna.
"En vanlig fråga, får man tåla...om du har ett äpple vill du dela det med mig, eller tar du hela själv? Va?"
Äpple. Usch by the way. Vidrigaste som finns.
//Simon

1 Comments:

Blogger max said...

Skönt att det blev lugnt på torsdagen iaf..

1:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home