fredag, augusti 11, 2006

Hur man kommer in på sticky

Om ni vill ha ett tips på hur man kommer in på krogen har en av mina nya idoler, KING LARSSON, ett fantastiskt sätt. Detta är taget från helgens eskapader i Göteborg. Larsson och Stoffe är på väg till Sticky fingers. Dom har väl typ precis passerat 30årsstrecket eller motsvarande. Dom är hursomhelst sjuukt gamla. Och visa. Nej stryk det, bara gamla.

Vaggandes i kavaj. Kavaj + Sticky=direkt framgång. Eller är det?

Stoffe och Larsson- "går" fram till vakten.
Vakten: "- Hur gamla är ni? Har ni leg?"
Stoffe och Larsson slås av en sekunds tystnad.
Larsson: "- Hör på det här. Det är heeeeelt sjukt! JAG ÄR NIO ÅR! HEEELT SJUUKT!"
Vakten: "- Med den attityden kommer ni inte in."
Stoffe och Larsson går. Larsson blir kung.

Eller en konversation som ibland kan höras på vägen in till krogen ( i sanning!)

Tjej ca: 19: Fan också nu har jag glömt det igen, vi kan lika gärna vända hem!
Tjej ca: 25: Vaddå?
Tjej ca: 19: Jag har glömt det där. Vad heter det..som man har för att komma in på puben?
Tjej ca:25: Vaddå har du glömt dina föräldrar?

Göteborgskrönikan a.k.a. Black Owe Törnqvist kommer snart i sin helhet!

//Simon

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hur gick golfen i söndags....? hehehe

ska inte du ta och skaffa dig ett medlemskap i Svartinge så jag kan spöa dig i match nån gång ?"!?!?


Winston Smith

6:25 em  
Blogger max said...

Kung Larsson!

Har sett hur du spårar med gitarren.. tungt att åka hem men bilen är fortfarande kvar, jag hämtar den på onsdag.

Fuck it jag drar...

6:24 em  
Blogger Martin said...

Han kommer alltid vara cider-Larsson i mina ögon.......

9:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home