torsdag, januari 12, 2006

Vilken skräpmorgon!

Satan i gatan och fan och hans jävla moster. Det är helt j*vla otroligt. Jag är sur, ja , man kan nog säga att jag är riktigt URSINNIG. Och vems fel är det undrar ni kanske. Ja undra på, men det är nog dessvärre mitt fel. Fan. Min mobil ringer imorse. Jag är trött. Ska sträcka mig för att stänga av den. klonk-klonk. Då trillar den fan ner bakom elementet. Jag försöker, morgontrött som jag är, pilla ut den. Nope. "Bra" tänker jag , "då går jag och duschar istället".

Jag är färdigduschad och telefonen är kvar ( vart skulle den annars vara?). MIn svärmor kommer in och är behjälplig med en galge. Jag kastar enr en bok, i tron att den ska lägga tyngd på telefonen i fallet och på så sätt tvinga ut telefonen. Det visar sig att boken låser fast telefonen.

Som om inte det var nog- bredvid mig på bussen satt en illaluktande gubbe. Som ville , hör och häpna!, samtala!!! Man blir ju förbannad för mindre.

Och tidningen var dålig.

Och Ipoden spelade kassa låtar.

Och gubben luktade.

Så nu sitter jag här. Sur. Sans mobile. Jävla skitmorgon. Inväntar bostadsrättsföreningens möte ikväll. Jippie. Hurra. Ja just den ja, den föreningen där jag lagt kanske 30 olika förslag och fått igenom ...två. Den ena var att sekreteraren skulle avsättas. Det andra har jag förträngt. Den här dagen suger.

Så. Hejdå.
/Sursimon

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, and by the way you're fired.

10:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Ditt kök råkade brinna ner..

10:13 fm  
Blogger Simon V. said...

Du luktat rätt illa ibland också...

3:01 em  
Blogger Simon V. said...

Du luktar rätt illa ibland också...

3:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home