söndag, december 17, 2006

Nä nu jävlar din gröne fan!

Jag är så jävla less på dom här "nu ska vi fan lära känna varandra "- kedjebreven. Inte nog med att det är supertöntigt- nej, inte bara det- nu har jag noterat att min polare herr grön har börjat ragga genom dom. Hur jag upptäckte det? Läs och gråt.

OK inledningen är såhär:?
"Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Hans supergayiga svar: Bruna baggy manchesterbrallor, sjukt snygga sjukt sköna" Aaargh.

Vi fortsätter:
"Hårfärg?"
Hans supergayiga svar:"Vackert böljande vågigt självlockigt cendréfärgat..."AAAArgh!

Vi fortsätter:
"Ögonfärg?"
Hans supergayiga svar:"Blå, men dom kan ändra i nyans. Är det soligt och kallt är dom riktigt isblå. Sjukt snyggt om jag får säga det själv" AAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!

Meningar som : "Solnedgång, med sällskap... Hoppas fortfarande att jag ska få uppleva det med nån jag älskar " (AAAAAAAAAAAAAAARGH), hans favoritmat är "Den jag lagar själv. E en grym kock men lagar alldeles för sällan" (aaaaaaaaaaargh)..

På frågan om han skulle vara för blyg för att bjuda ut någon har han en utläggning om hur jävla blyg han egentligen är. Låt mig säga såhär- det är ren och skär LÖGN. Alla som känner tant grön vet att så är inte fallet.

Fast värst är hans svar på frågan om han är romatisk:
"Ooh ja, laga mat tappa upp ett bad dricka lite champagne. Sen en massage. Jag fixar allt. En liten present utan anledning. Behöver inte vara nått speciellt. Bara för att visa uppskattning. Lite sånt".

Och det är här någonstans som jag får ett frispel och det blir helt tydligt för mig vad han egentligen håller på med. Han raggar som fan. Kollar hans maillista. Japp, detta är ett raggningsmail.

Fy vad lågt.


Men inte lika långt som ... glocalnet.

Men ändå... så rätt på något sätt.

Undrar varför han skickade det till mig?


//Simon

3 Comments:

Blogger Simon V. said...

Som sagt, han raggar! get the picture?

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Varför inte, in love and war. Men att du tar åt dig är stort. Sen älskar du kedjebrev. Det kommer mera

1:51 em  
Blogger Martin said...

Liiiiite gayiga svar.
Men det är ju 2000-talet och det är pc att vara det så vad fan vet jag.

6:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home