onsdag, november 29, 2006

Min polare Balle

Jaha. Nu har då äntligen "turen" kommit till min polare Balle. Balle tror jag har börjat utveckla en östrogen sida. Bra anser vissa. "ÄNTLIGEN!" tänker jag. för nu jävlar lilla balleballelino har du skitit i det blå skåpet.

Jag fick ett mail av ballen. Läste det. Undrade lite vart snuskskämten, och den råa humorn hade tagit vägen. Mailet var av mumbojumbo varianten. Det hette "carpe diem" (fånga dagen för illiterata idi*ter). Jag läste det. Det var den värsta jävla fjårtissmörjan jag har läst.

"Det innehåller meddelanden som är mycket användbara för själen. " Lägg av?? Vafan har hänt med min polare Ballelino? Dom dricker pepino?

"Det är TOTEM TANTRA från Nepal som ger tur. " Men för fan. Vad är detta- kommer mitt horoskop och "Fråga Frida" snart eller?

Efter allt mumbojumbo, som jag trots allt tar igenom i spänd förväntan att "haha din dumme jävel du är blåst" grej skall komma upp så kommer "livsinstruktioner" upp. WTF mate?

Den första är: "Ät mycket råris". Bra där. Det viktigaste i livet. Bra instruktioner för livet. Så när en nykläckt unge kommer till jorden, det första man ska lära ungen är att äta mycket råris? Tjurbajs. Skicka jointen.

"Döm ingen p.g.a. deras släktingar." Skojar du eller? Klart man gör.

"Om någon ställer en fråga som du inte vill svara på, le och fråga "Varför vill du veta det?""
Eller så säger man" SKIT DU I DET!"

"En kärleksfull atmosfär hemma är viktigt. Gör allt du kan för att skapa en lugn och harmonisk miljö."Som sagt- skicka jointen. Love peace åssåvidare.

Tror jag måste stanna där. Annars blir jag galen.

"TOTEM TANTRA måste vara långt borta från dina händer inom 96." Jag lovar. Jag har raderat skiten.

Pass the joint man.

/Simon

1 Comments:

Blogger Martin said...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - det var bättre förr.

9:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home