tisdag, juni 19, 2007

Golf- ganska kul ändå

Varning. Detta är en golfblogg.

det kan innehålla sarkasmer, ironi och andra underfundigheter. Känsliga läsare varnas härmed.



Såja. Jag har nu spelat av de värsta skitrundorna för i år.

I dag var jag ute med Max och lirade i Ulriksdal. Låg greenfee (180:- på vardagar). Par 3 och 4 hål, så jag slog ju oftast med drivern.



Allt gott så långt.



Men, som i Trissreklamen... plötsligt händer det. Ett par 3 hål. Jag är supernära att göra hole in one (HIO).

Nära skjuter inte bollar i hålet....

Stabilt eller hur? Hur det gick sen? Jo,plötsligt händer det. Igen. Mycket riktigt så två-puttade jag dom tio starka centimetrarna som var kvar. Gött mos.

//Simon, på väg mot noll. Typ.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag skulle ha gett dig den men jag trodde du ville sänka birdieputten.. sorry.

/max

11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home