måndag, november 07, 2005

Önskelista medmera

Jag når ju den högaktningsvärda åldern av 25 plus i december. Och så är det jul. Sen är det channukkah. Så jag tänkte att alla ni som läser detta slipper fråga mig vad jag önskar mig i present? Är inte det en bra idé? Och som en extra bonus slänger jag in vad min bättre hälft änskar sig så ni har lite att jämföra med.

Egot börjar med sig själv;
JAG:
* Ett st. ångstrykjärn med ångstrykbräde /nytt strykjärn med långt bräde som är ånganpassat.
* pincett
* Parfym
* En snygg tröja (obs- min skjortkvot är fylld för tillfället enligt uppgifter från säker källa!)
* En weekend på bahamas, eller varför itne en tvåveckorskryss?
* En tripp till Östra station
* Golfprylar- alltfrån en golfboll till en Big Bertha driver.
* Hitta det där stället "GÅ" så man får fyratusen spänn.
* En resa till FotbollsVM i tyskland för herrar.
* deodorant - behövs ny enligt utsago.
* Ballografpennor (även om det fins dom som påstår att även denna kvot är fylld...)
* Ett betalt bröllop (komigen, skramla ihop...)
* En surprisefest
* Ett singstar med bara mina låtar som jag ALLTID kan vara bäst på.
* TP, den nyaste utgåvan, utan den jävla massa löjliga genusfrågor som det vi har hemma , som är helt värdelöst.
* Något meningsfullt att göra i sommar.
* Ett nytt USB-minne, det gamla blev nerspytt av en full man i medelåldernoch funkar inte längre- storleken har ingen betydelse men ju större desto bättre.
* en snygg skjorta (jag smyger in det här...)
* ett singerat kort på mina "sydos"- (systerdöttrar)
* ett kort på Mr Babyblue
* Ett presentkort på något att göra...
* en DV kamera
* FinalCut Express/Pro till Mac ( det är billigt mamma, je te promettre!, justement mille euro peut- être..)

Hon:
Parfym.

Hon sa att hon skulle fundera på det, men detta var det enda konkreta förslaget som kom fram.

Thats all. Men den kommer nog uppdateras.

/Tjingalong cassidyboy!