tisdag, november 22, 2005

att ragga på internets pokerrum?!

Portugal del 3 kommer om någon dag. Jag hoppar över det så länge till förmån för en rolig grej som hände igår.

Spelade Poker på nätet. Med låtsatspengar. Jag spelar aldrig om riktiga pengar på nätet. Rusar iväg. Så, iaf, låtsatspengar. Det går hyfsat. Det är ganska kul. jag spelar texas hold´em, No limit. Spader 3 och klver två...All- in (Då satsar man allt man har, alla blir rädda och man snor deras insatser..hehe). All in gick jag kanske 8 gånger på tio givar. Så jag hade kul. Efter ett tag upptäcker jag chatten nere till hörnet.

ok, jag är en chattkille, jag chattar via msn. Varje dag, i jobbet, med vänner. Så jag har inget mot att man chattar.

Men på ett pokerbord? Där chattar man om "nh" (nice hand) , "TY" (thank you), "nflp" (nice flop) etcetc. Pokerbordet är inte ett ställe att ragga på. Hajjar ni? Det är det INTE. Vilka raggar vid ett pokerbord på internet? Ha? Vilka Torparraggarsnubbar takes a chance vid ett pokerbord, med låtsatspengar, en måndagkväll, på Internet. Om du säger "jag har gjort det" kan du sluta läsa här. nu . Omedelbart! SLUTA LÄS DÅ! För er andra, ja ni kan få se något riktigt roligt.

Nedan hittar ni ett urklipp från chatten. MrT är jag.

"Murat: Tara, hej.
Tara: Hej.
Murat: Ditt num?
only chat in english!
Tara: Nflp!
Murat: Forlat Tara.
Tara: For vadda??
Murat: Ditt nummer?
MrT: Shut up n´play.
Murat: Shut up.
Tara: Yeah, Shut up.
MrT: I eat you both for breakfast. All in! I pity the fool!
Tara folds.
Murat folds.

Murat: Tara, num?
Tara: Vill du ha mitt nummer?
Murat: Ja, en dejt eller fika lr something.
Tara: Jag ar en man.
MrT: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Forlorare.
Tara: hehehehehe
Murat: Ehrm..hehe...
MrT: oj, pinsamt!!! Hur ska du forklara dig nu?
Murat: neee, inte pinsamt. Tara ar en tjejnamn på turkiska.
Tara: Nej. killnamn på spanska.
MrT: Fatta, det ar pinsamt att du forsoker ragga vid en pokerbord, in blindo, pa en kille som du tror ar en tjej. pa internet. Forlorare. HAHAHHAHAHAHAHA.
Murat: Fan.
MrT: Eller du kanske gillar bade och? Det ar ok, jag domer ingen.
Murat: Jag ar inte gay!!!!!!
MrT: jo. Lite. Måste du ju vara . Du stötte precis pa en kille. MOHAHAHAHAHA!
Murat leaves the table. "

Hur kul är det inte? Eller är det bara jag som tycker det var ohyggligt roligt?!?!?!

//Simon- All in!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHAHAHAHAH! I pity the fool!

10:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var faktiskt skit kul! Speciellt eftersom han var så jävla på.

/ShuwIT

8:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home